1. Oferta dostępu do platformy internetowej e-commerce skierowana jest wyłącznie do Partnerów handlowych KBM Sp. z oo posiadających aktualną Umowę handlową o współpracy.
2. Oferta dostępu e-commerce nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz stanowi zaproszenie do korzystania z platformy internetowej w kontaktach handlowych.
3. Przedmiotem zamówień i sprzedaży są wyłącznie produkty wymienione w cenniku przedstawionym na platformie e-commerce w chwili składania zamówienia.
4. Złożenie zamówienia przez internet jest jednoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży, zawartych w Umowie handlowej o współpracy.
5. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu w magazynie e-commerce pozwala na złożenie zamówienia oczekującego. Towar dostępny w magazynie zostanie wysłany zgodnie z zawartą Umową handlową o współpracy. Pozostałe towary zostaną wysłane niezwłocznie po uzupełnieniu zapasów.
6. Sposób i termin zapłaty za zakupione produkty następować będzie zgodnie z zawartą przez Partnera handlowego KBM Sp z oo Umową handlową o współpracy.
7. W przypadku zalegania przez Partnera z płatnością za zamówiony towar lub też przekroczeniem limitu salda nierozliczonych faktur KBM sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zablokowania uprawnień Partnera do zakupów przez platformę internetową e-commerce.
8. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą internetowego potwierdzenia zamówienia. Partner handlowy nie może cofnąć złożonego i potwierdzonego zamówienia.
9. Zamówione produkty w ilości poniżej 6 sztuk będą dostarczane na koszt zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez KBM. Towar w ilości powyżej 6 szt będzie wysyłany na koszt KBM sp. z o.o. Wraz z przesyłką dostarczana będzie faktura VAT oraz pozostałe dokumenty dotyczące dostawy, chyba że wspólne ustalenia podają inny sposób dostarczenia tych dokumentów.
10. W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki, zamówione produkty wrócą do KBM sp. z o.o., a Partner zostanie obciążony kosztami związanymi z przygotowaniem, wysyłką i składowaniem zamówionych produktów.
11. Dniem roboczym jest każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo i dodatkowo wolnych od pracy.
12. W chwili odbioru Partner handlowy zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki, a w przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, zgłosić ten fakt kurierowi i niezwłocznie skontaktować się z działem sprzedaży KBM sp. z o.o.
13. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki, Partner handlowy ponosi wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. KBM Sp. z oo pozostaje właścicielem dostarczonych produktów do czasu całkowitego uregulowania należności przez Partnera handlowego.
14. Wszelkie zmiany Warunków sprzedaży mogą być wprowadzone przez KBM sp. z o.o. za uprzednim powiadomieniem Partnerów handlowych, najpóźniej na 7 dni przed wprowadzeniem tych zmian.
15. W sprawach nieuregulowanych Warunkami sprzedaży stosuje się postanowienia Umowę handlową o współpracy oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
16. Sposób reklamowania wadliwego/uszkodzonego towaru określa dokument Tryb Reklamacyjny, w celu złożenia reklamacji należy posłużyć się Protokołem Reklamacyjnym.
|