Wybierz produkt:

SZANOWNI KLIENCI !!!
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi nowościami kolekcją TOP TREND 7 oraz
fabryki ERISMANN : Spotlight 2, Elle 4, Gentle
fabryki PARATO : Aura, Botany House
fabryki HOHENBERGER : Yuuma, Happy Inner Child
fabryki KT EXCLUSIVE : Sauvage 2, Joy, Parisienne, Naturals, Jacquard
fabryki GRANDECO : Time 3, Universe 5,
fabryki RASCH : Allegretto, Beachhouse, My Cottage, Cosy Living
fabryki AS : Aquarell Dreams, French Affair, Michalsky 6, Pint Walls 2
W zakładce promocje znajdą Państwo nowe wzory w wyprzedażowych cenach do wyczerpania stanu magazynowego

   

Zamówienie / dzień tygodnia

 

Spodziewane dostawy do KBM
(nie do klienta)

Rasch ŚRODA
ZA TYDZIEŃ W ŚRODĘ
Grandeco PONIEDZIAŁEK
ZA TYDZIEŃ W ŚRODĘ
AS WTOREK ZA TYDZIEŃ W CZWARTEK
Parato CZWARTEK ZA DWA TYGODNIE W CZWARTEK
Erismann WTOREK ZA TYDZIEŃ WTOREK
Hohenberger, DecoPrint, KT Exclusive PONIEDZIAŁEK DO 12 ZA DWA TYGODNIE WE WTOREK
Linea, Patifix, Ugepa INFORMACJA TELEFONICZNA INFORMACJA TELEFONICZNA

Kategorie Producenci
REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ e-commerce


1. Oferta dostępu do platformy internetowej e-commerce skierowana jest wyłącznie do Partnerów handlowych KBM Sp. z oo posiadających aktualną Umowę handlową o współpracy.

2. Oferta dostępu e-commerce nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz stanowi zaproszenie do korzystania z platformy internetowej w kontaktach handlowych.

3. Przedmiotem  zamówień  i  sprzedaży  są  wyłącznie produkty wymienione w cenniku przedstawionym na platformie e-commerce w chwili składania zamówienia.

4. Złożenie  zamówienia  przez  internet  jest  jednoznaczne  z  akceptacją  warunków  sprzedaży,  zawartych  w  Umowie handlowej o współpracy.

5. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu w magazynie e-commerce pozwala na złożenie zamówienia oczekującego. Towar dostępny w magazynie zostanie wysłany zgodnie z zawartą Umową handlową o współpracy. Pozostałe towary zostaną wysłane niezwłocznie po uzupełnieniu zapasów.

6. Sposób i termin zapłaty za zakupione produkty następować będzie zgodnie z zawartą przez Partnera handlowego KBM Sp z oo Umową handlową o współpracy.

7. W  przypadku  zalegania  przez  Partnera  z  płatnością  za  zamówiony  towar  lub  też przekroczeniem limitu salda nierozliczonych faktur KBM sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zablokowania uprawnień Partnera do zakupów przez platformę internetową e-commerce.

8. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą internetowego potwierdzenia zamówienia. Partner handlowy nie może cofnąć złożonego i potwierdzonego zamówienia.

9. Zamówione produkty w ilości poniżej 6 sztuk będą dostarczane na koszt zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez KBM. Towar w ilości powyżej 6 szt będzie wysyłany na koszt KBM sp. z o.o. Wraz z przesyłką dostarczana będzie faktura VAT oraz pozostałe dokumenty dotyczące dostawy, chyba że wspólne ustalenia podają inny sposób dostarczenia tych dokumentów.

10. W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki, zamówione produkty wrócą do KBM sp. z o.o., a Partner zostanie obciążony kosztami związanymi z przygotowaniem, wysyłką i składowaniem zamówionych produktów.

11. Dniem roboczym jest każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo i dodatkowo wolnych od pracy.

12. W chwili odbioru Partner handlowy zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki, a w przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, zgłosić ten fakt kurierowi i niezwłocznie skontaktować się z działem sprzedaży KBM sp. z o.o.

13. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki, Partner handlowy ponosi wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. KBM Sp. z oo pozostaje właścicielem dostarczonych produktów do czasu całkowitego uregulowania należności przez Partnera handlowego.

14. Wszelkie zmiany Warunków sprzedaży mogą być wprowadzone przez KBM sp. z o.o. za uprzednim powiadomieniem Partnerów handlowych, najpóźniej na 7 dni przed wprowadzeniem tych zmian.

15. W sprawach nieuregulowanych Warunkami sprzedaży stosuje się postanowienia Umowę handlową o współpracy oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

16. Sposób reklamowania wadliwego/uszkodzonego towaru określa dokument Tryb Reklamacyjny, w celu złożenia reklamacji należy posłużyć się Protokołem Reklamacyjnym.






Prawa autorskie © 2024 TX System - Design by Agorn Studio